Πίσω από τη τζαμαρία
Πίσω από τη τζαμαρία Στο Μπαλκόνι Μπαλκόνι Σπιτιού (Βεράντα) Behind the glass panel At the Balcony Στο Μπαλκόνι 🌺 🌺 🌺 Έξω από τη τζαμαρία είμαστε εμείς - Μέσα από τη τζαμαρία - πάλι το ίδιο, εμείς Ήταν νωρίς το βράδυ είχα τελειώσει με κάτι δουλειές στο κέντρο της Γλυφάδας και κάθισα για ένα σνακ με καφέ στο ζαχαροπλαστείο-καφέ-φούρνο του κέντρου της Μεταξά. Ήταν οι μέρες που το τσουχτερό κρύο του τέλους Γενάρη είχε αρχίσει κάπως να υποχωρεί ωστόσο ήταν έντονα αισθητό ακόμη. Αγόρασα ένα ωραίο ψωμί - μπαγκέτα γεμιστό με μανιτάρια και μπήκα μέσα στο χώρο να καθίσω λίγο - να ξαποστάσω που λέμε. Ήταν πολύ ευχάριστα για μια φορά ακόμη. Το κέντρο ήταν γνωστό σε μένα, είχα πάει με τη φίλη μου Πάκη κάποιες φορές και μόνη μου επίσης να πάρω έναν καφέ τον συνήθη καπουτσίνο μέτριος με μαύρη ζάχαρη σοκολάτα πασπάλισμα. Αυτή τη φορά δεν είχε κόσμο τα καθίσματα στο βάθος ήταν ελεύθερα κάτω από μια σόμπα που άναβε. Είχε μια ωραία ζέστη σα να βρισκόσουν σε εσωτερική αίθουσα μαγαζιού. Μεταξά και Δούσ...