Αναρτήσεις

Εμφάνιση αναρτήσεων με την ετικέτα crisis

Δήμοι και κρίση ενέργειας

Εικόνα
Η ενεργειακή κρίση στους Δήμους Άγιος Νικόλαος Γλυφάδας - Εορταστικός Φωτισμός Γρηγόρης Κωνσταντέλλος Δήμαρχος Βάρης - Βούλας - Βουλιαγμένης Οι ενεργειακές ανάγκες του Δήμου Βάρης - Βούλας - Βουλιαγμένης έχουν μειωθεί κατά 50% την τελευταία οκταετία με μια σειρά έργων που εφαρμόστηκαν, όπως εξηγεί ο δήμαρχος της πόλης Γρηγόρης Κωνσταντέλλος . Η μείωση αφορά τις κιλοβατώρες, όχι βέβαια το κόστος, διευκρινίζει.  Από το 2017 ο οδοφωτισμός του δήμου (6.300 φωτιστικά) και ο φωτισμός στα πάρκα (3.500 φωτιστικά) έχει αντικατασταθεί με λάμπες led και αυτοματοποιημένα συστήματα. Επίσης, έχουν εγκατασταθεί φωτοβολταϊκά σε σχολικά κτίρια, με αποτέλεσμα τέσσερα σχολεία να είναι ήδη ενεργειακά αυτόνομα. Ο δήμος θα μπορούσε να προχωρήσει σε περισσότερες επενδύσεις σε ΑΠΕ.  Το υπουργείο Περιβάλλοντος δίνει προτεραιότητα στους μεγάλους παραγωγούς ηλεκτρικού ρεύματος –μέσω ΑΠΕ– και δεν δίνει κίνητρα –όπως θα έπρεπε– στους δήμους. Μέσω των επενδύσεων οι δήμοι θα μπορούσαν να έχουν φθηνό ρεύμα κ...