Η Οδός των Ποιητών

Η οδός των Ποιητών

Poets Street

Γιώργος Σεφέρης

Είναι πολυσύχναστη οδός δύο κατευθύνσεων προς Βουλιαγμένης και προς Ποσειδώνος, στου ύψος των Αστεριών με πάλαι ποτέ ορόσημο τη γωνία της Bussola όπου έτρωγες Ιταλικό γνήσιο σπαγγέτι και από γλυκά - το καλύτερο Tiramisu της πόλης.

Θα καταλάβατε πως πρόκειται για την Λεωφόρο Γρηγορίου Λαμπράκη. Αυτό που δεν θα καταλάβετε - όπως άλλωστε και 'γω που δεν το ήξερα, είναι πως ονομάζεται ...οδός των ποιητών! 

Τις προάλλες είχα κανονίσει μια έξοδο με μια φίλη μου - ήταν η βραδυά που ο Δήμος Γλυφάδας είχε το εορταστικό για τα Χριστούγεννα πρόγραμμα και είπαμε να πάμε και μεις γιατί η φίλη μου επέμενε πως θα ήταν πολύ ωραία. Έτσι κι έγινε - κανονίσαμε να βρεθούμε στο κέντρο, εγώ θα πάρκαρα κάπου κοντά και θα μιλάγαμε για το που θα συναντηθούμε.

Όταν έφθασε η ώρα της συνάντησης την παίρνω στο κινητό:
"Που βρίσκεσαι;" τη ρωτάω,
"στην οδό των ποιητών" μου λέει, "έλα εκεί, προς το τέρμα της"
"Τι; ποια οδό λες;"
"των ποιητών" μου απαντά.
"Πλάκα μου κάνεις δεν υπάχει τέτοιο πράγμα"
"είσαι με τα καλά σου" μου λέει, "πας καλά; που ζεις;"
"άντε παράτα με" της λέω, "δεν καταλαβαίνω τι μου λες"... και η συνάντηση δεν προχώρησε. 

Σε λίγο με παίρνει πάλι τηλέφωνο:
"Τι θα γίνει; θα έρθεις;"
"δεν καταλαβαίνω για ποιο δρόμο μιλάς"
"των ποιητών παιδάκι μου - τη Γρηγορίου Λαμπράκη!"
"Δεν είμαστε καλά πως τη λες έτσι;"
"Έτσι τη λένε τώρα..."
"Αδύνατον να παρκάρω εκεί κοντά δεν υπάρχει τίποτα για θέση, γίνεται χαμός, θα γυρίσω σπίτι μου". 

Έτσι έληξε άδοξα η συνάντηση. Σημασία έχει πως έμαθα για την "οδό των ποιητών" αφού τώρα έτσι τη λένε φαίνεται, καθώς ο Δήμος έχει βάλει περίπτερα με γραφήματα από ρήσεις ποιητών: Σεφέρης, Ελύτης, Καρυωτάκης με σχέδια γραφιστικά σαν φόντο στους στίχους. Με τη φίλη μου που δεν συναντηθήκαμε δεν πειράζει, θα συναντηθούμε μια άλλη φορά. Για το θέαμα του Δήμου ...τα προσεχή Χριστούγεννα!

Related: [Η ερώτηση της Σφίγγας] εδώ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Στους πρόποδες του Υμηττού

Bubble-Tea

Πλατεία Εσπερίδων